בר אקטיבי לחתונה: הרימו כוסית לחיי ערב בלתי נשכח!

מאמרים אחרונים
יצירת קשר

קצת אחרי הצעת הנישואין המרגשת לה חיכיתם, אתם כבר מרגישים את היום הגדול קרב ובא בצעדי ענק: יום החתונה שלכם ולשם כך צריך – בר אקטיבי לחתונה. האורחים כבר אישרו הגעה, השמלה המושלמת והמעוצבת נבחרה מזמן, ועכשיו כשאתם יושבים יחד לנשום לרגע בין כל הסידורים, וחושבים כיצד לשדרג את האירוע המיוחד הזה ברובד נוסף, נשמח להכיר לכם מושג תוסס שיסייע לכם במשימה להפוך את הערב לחד פעמי. מושג שאנשי הלילה, המסיבות וההפקות כבר יודעים לדקלם בעל פה ומגדירים אותו כמפתח קריטי לכל חגיגה טובה: "בר אקטיבי". אם החלום שלכם הוא לתכנן את חתונת השנה שתשאיר רושם קלאסי מצד אחד, אך תדליק את האווירה ואת רחבת הריקודים מצד שני, בר אקטיבי לחתונה הוא כל מה שאתם באמת צריכים!

מה זה בר אקטיבי לחתונה?

בניגוד לבר רגיל המקורקע לרצפה ובו בטוח שכבר נתקלתם, בר אקטיבי הוא נייד ודינמי. במילים אחרות: הוא ניתן להזזה כך שכל הברמנים או הבריסטות המיומנים שלנו, יוכלו לגשת בכל עת לאורחים היפים שלכם ולהציע להם משקה חריף שירים באופן וודאי את מצב הרוח, או אולי קפה מנחם שיסגור את האירוע בחיוך.

בר אקטיבי המיועד לחתונה מציע סוגים שונים של תפריטי שתייה, בהתאם לקונספט של הערב וכמובן מותאם לבקשות מיוחדות של הזוג המיועד. מדובר בשירות שהפך לכמעט הכרחי בשנים האחרונות בכל חגיגה שמכבדת את עצמה, וגם אתם בוודאי תשמחו לגרוף את כל המחמאות שתקבלו מהאורחים על שפע מותגי האלכוהול, הקפה החם והמשובח או מבחר השייקים שיאפשרו לכולם להתרענן ולהמשיך את המסיבה עד אור הבוקר. 

בר אקטיבי לחתונה מבית דוקטור בר

וודקה, רום, טקילה, ליקרים או ג'ין, אם אתם ביקשתם – אנחנו הבאנו! נעים מאוד, אנחנו ״דוקטור בר״.

דוקטור בר היא חברה המספקת כבר שנים באהבה, בחיוך ובאדיבות שירותי בר מקצועיים ויצירתיים לכל סוגי האירועים והופכת כל מסיבה לאחת מלאת חשמל וריקודים הכוללת תמיד גם אווירה מקפיצה וחושנית.

אצלנו בדוקטור בר מספקים שירותי בר אקטיבי לחינה, לחתונה, למסיבת רווקות, לימי הולדת ולכל סוגי האירועים הנותרים העולים על דמיונכם.

כל אירוע קטן כגדול מלווה על ידי צוות ברמנים מיומן המלווה את החוגגים. חשוב לנו לציין שאנחנו מאמינים כי תפקידו של הצוות הוא להקפיד על כל פרט בבר ולאפשר מקסימום FUN לכולם. לכן, בין אם תבחרו בין שלל האופציות הקיימות עבור בר אקטיבי לחתונה, בשירות של קוקטיילים צבעוני וכיפי, ובין אם בבר שייקים טבעיים וקרירים עשויים מהפירות המובחרים ביותר הקיימים בארץ,

הצוות ישמח לפנק אתכם בכל העמדות המעוצבות והנוחות שתשכרו מאיתנו. תוכלו להישען לאחור, להתפנק ובעיקר להסיר כל דאגה מלבכם – אנחנו מגיעים לכל אירוע קודם כל בשבילכם, וכדי "להרים" לכם. ההנאה שלכם היא ההצלחה שלנו.

האלכוהול שאנחנו מציעים לקהל הלקוחות האהוב שלנו הוא איכותי ומקורי בלבד. ייתכן ויצא לכם בעבר להשתתף באירועים שכללו אלכוהול מזויף או ברמה נמוכה והדבר העכיר את האירוע או במקרים חמורים יותר – גם את הבוקר שאחריו. בדוקטור בר אנחנו לא מתפשרים אף פעם על ייבוא של המוצרים הכי טובים ועל ייבוא של המותגים שכולם מדברים עליהם, כאלה שיוסיפו לחתונה שלכם אקסטרה פלפל. 

על מה כדאי לשים דגש?

כל זוג מאורס מרגיש את המתח עולה לפני החתונה, ואין ספק שאכן קיימים המון פרטים שיש לתת עליהם את הדעת ולוודא כי הכל מתקתק כמו שעון. למרבה המזל, אם תסגרו עם דוקטור בר, תפריט משקאות לא יהיה אחד מהם. אנחנו שמים דגש מיוחד על שירות נפלא ותפריטי שתייה שווים שיעזרו לשבור את הקרח בין כל האורחים עוד בתחילת הערב, כך שכשיגיע הזמן לשמח אתכם באמת – כולם כבר יהיו מוכנים!

צרו עימנו קשר עוד היום, ויחד ניצור את האירוע שכולם ידברו עליו גם חודשים רבים לאחר שיסתיים! נשב לדרינק ונגדיר את התקציב האידאלי עבורכם שיתאים לקומבינציות שתייה הרמוניות המתאימות ביותר לקהל המוזמנים גם מבחינת הטעם והוויזואליות. צאו איתנו לדרך ואנחנו נדאג שלפחות מצידנו תצאו מרוצים, ויד ביד תיזכרו בערב קסום במיוחד. והכי חשוב – תהיו מאושרים יחד שיהיה במזל טוב!

אז מה היה לנו?

תוכן עניינים
בר אקטיבי לחתונה
יצירת קשר
דילוג לתוכן