בר אלכוהול לאירועים מושלמים של פעם בחיים!

מאמרים אחרונים
יצירת קשר

אם אתם מתכננים ערב פרוע, את מסיבת יום ההולדת הכי שווה לחבר הכי טוב שיש, או את חתונת השנה שכולם עוד ידברו עליה שבועות לאחר שתסתיים – כדאי לכם לשנן כבר מעכשיו: בר אלכוהול לאירועים הוא בגדר חובה בכל הנוגע לשבירת הקרח בין כלל האורחים, והוא האלמנט העיקרי והחשוב מכל שידליק את האווירה עד למקסימום. היום כבר ברור לכל כי תרבות השתייה בישראל תופסת מקום נכבד ביותר ביצירת החיבור הראשוני בין אנשים, במיוחד אם הם זרים זה לזה או לא התראו זמן רב. ולכן, אם אתם אלו שאחראים על אלמנט השמחה בקרב המשפחה והחברים – גם אתם צריכים בר אלכוהול לאירועים שלכם.

איך מזמינים בר אלכוהול לאירועים?

זהו כביכול עניין פשוט למדי – קובעים תאריך עם ספק כזה או אחר ומגיעים עם כמה בקבוקים בהתאם למספר החוגגים ולתקציב שהגדרתם מראש. אבל אין כמו השירות של ״דוקטור בר״ כדי להפוך כל דבר פשוט לאומנות של ממש. בר אלכוהול לאירועים באשר הם, הוא המרכיב החסר להשלמת התמונה המאושרת אותה אתם מדמיינים כשאתם סוגרים את כל העניינים האחרונים לפני החגיגה הנדירה והחד פעמית שתכננתם.

 
לא תרצו להעכיר את האווירה עם אלכוהול מזויף או אחד ברמה נמוכה שיגרום לתחושות לא נעימות בקרב המוזמנים בערב המיועד, או במקרים חמורים יותר – בבוקר שאחריו.

בר אלכוהול לאירועים מבית 'דוקטור בר'

כדי שתמנעו מאי נעימות ותוכלו לסמוך על הרמה הגבוהה של האלכוהול המוגש, הרשו לנו להציג את עצמנו: ״דוקטור בר״. חברה המספקת מבחר גדול ולוהט במיוחד של תפריטי שתייה לבחירתכם הכוללים את מותגי האלכוהול הנחשקים, תוספות אקזוטיות ופירות מרעננים שיעוררו את כל החושים.

על כל הטוב הזה מנצחים צוות ברמנים וטוקסיקולוגים מיומנים, מקצועיים ואדיבים במיוחד ששמים לנגד עיניהם מטרה אחת: להפוך את האירוע שלכם למחשמל ובלתי נשכח! תחום האירוח והגשת שתייה חריפה הם המומחיות שלנו ואנחנו דואגים להתעדכן תמיד בטרנדים החמים הנוגעים לקוקטיילים ואלכוהול איכותיים ומגרים. הרימו כוסית לחיי ערב בלתי נשכח, הולך להיות טירוף.

בר אקטיבי לאירוע מושלם!

אם אתם מחפשים יותר מאופציה אחת עבור בר לאירוע הקרוב כמו בר לחתונה או בר שייקים לאירוע, תשמחו בוודאי להכיר את השירותים הנוספים שאנחנו יכולים לספק לכם, חובבי המסיבות: נביא איתנו בר אקטיבי שיסתובב בין האורחים שלכם לאורך הלילה, וכל ברמן או בריסטה מטעמנו יציע לקהל המוזמנים היפה שלכם כוסית נוספת, ואפילו עוד כמה שוטים נחמדים שיוסיפו אקסטרה פלפל, כדי להידלק, להתחמם ולהמשיך לחגוג עד הבוקר!


כל סוגי השתייה שלנו מלאים בטעם ובארומה ייחודיים שייתנו את הטוויסט אותו חיפשתם. אירועים קטנים כגדולים מקבלים אצלנו את מלוא תשומת הלב וההקפדה על הפרטים הכי קטנים. אנחנו נדאג שמצידנו הכל יתקתק, והתפקיד שלכם יהיה פשוט ליהנות מהרגע ולחגוג. כשהמוזיקה מנגנת את השיר האהוב עליכם, החברים והמשפחה רוקדים סביבכם ואתם מחזיקים בידכם את הדרינק הטעים והכי נכון שיש, אתם יודעים שבחרתם כמו שצריך כשסגרתם אירוע איתנו.

ברים לאירועים בהתאמה אישית: בר אקטיבי, בר שייקים או בר קפה?

גם אם אלכוהול הוא פחות הקטע שלכם ואתם מעוניינים לשכור בר שייקים צבעוני ומפתה הכולל פירות טריים וקישוטים נחמדים, הכתובת שלכם היא דוקטור בר. כמובן שניתן לשלב בין כמה סוגי שתייה שונים ולהזמין גם דוכן קפה חם ומשובח תוצרת איטליה המוקדש באהבה למי מכם שמחפש אחר הרפתקה רומנטית שלמה דרך שלוק אחד סוחף במיוחד.

בניגוד לאלמנטים אחרים תלויי קונספט המשתנים בהתאם לאירוע ספציפי, תפריטי השתייה המתחלפים שלנו מתאימים לכל שמחה! טקילה או קפה, שייק או ג'ין – גם אם מדובר בערב גיבוש לחברת הייטק וגם אם למסיבת רווקות עם החברות, כשתסגרו איתנו את תפריטי השתייה שנגיש לכם ולסובבים אתכם, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות הקיימות כיום בתחום.

קיימות דרכים רבות לשדרג את האירוע ולייחד אותו מיתר האירועים הבנאליים בהם ביקרו החברים והמשפחה שלכם בשנים האחרונות. אבל בר אלכוהול לאירוע שתכננתם הוא הפתרון האידיאלי שיפתיע את כולם דווקא בגלל עושר הטעמים ומבחר המשקאות האדיר שנגיש בשמחה לכל אחד ואחת מהמוזמנים. תפריטי השתייה שלנו מותאמים לתקציב שנגדיר יחד מראש בפגישת ייעוץ אישית, וכן לבקשות הספציפיות שלכם מהצוות שלנו, אם קיימות כאלו. צרו קשר עוד היום עם נציג מטעמנו ויחד נרים את המסיבה שלכם לשמיים!

אז מה היה לנו?

תוכן עניינים
בר אלכוהול לאירועים
יצירת קשר
דילוג לתוכן