בר לחתונה: התוספת המושלמת לאירוע שלכם!

מאמרים אחרונים
יצירת קשר

חתונה, אחד האירועים החשובים בחייו של אדם. מלבד סמליות האירוע ומשמעותו לעתידם של המתחתנים, מדובר באירוע לוגיסטי לכל דבר ועניין המצריך הכנות רבות כמו גם על בר לחתונה. בחירת ספקים, תיאומים, קבלת הצעות מחיר, השוואות, מדידות הם רק חלק מהנדרש על מנת לצלוח את ההפקה המורכבת. בין משימות החובה הקודמות לערב הגדול ישנה משימה חשובה לא פחות: מציאת בר לחתונה. לא מדובר בעוד בר סטנדרטי אלא בבר שיכול "להרים" את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח, זה שכולם ידברו עליו וישדרג מייד את האווירה.

מהו בר לחתונה?

הכוונה היא לעמדה מאוישת בצוות ברמנים מקצועי המציעה לאורחי האירוע משקאות שונים הכוללים משקאות אלכוהוליים, משקאות קלים, משקאות חמים ואף שייקים וקוקטיילים בתיאום מראש. עמדת הבר עצמה מעוצבת לרוב באופן שמתמזג היטב עם מוטיב העיצוב השולטים בחלל האירוע. מבחר עשיר של משקאות אלכוהוליים וקלים הוא אלמנט חשוב ביותר בכל אירוע כיום. אין זה סוד כי אירוע מוצלח ושמח מתחיל באלכוהול משובח.

מהן האפשרויות השונות בבחירת בר לחתונה?

ישנם סוגים שונים של שירותי בר לחתונה הנבדלים זה מזה. מומלץ להתאים בין הבר הנבחר לאופי האירוע, הרכב המוזמנים והעדפות אישיות. בשורות הבאות ננסה להציג את הבולטים בשירותי הבר ולעשות קצת סדר בנוגע להבדלים ביניהם:

  • אקטיבי או פסיבי? שירותי בר רבים מציעים ללקוחותיהם בר אקטיבי. מדובר בשירות נייד של צוות הברמנים הניגשים באופן יזום אל האורחים ומציעים להם משקאות. לשירות זה יש פוטנציאל גדול להקפיץ את האווירה מאחר והצוות זמין לאורחים גם ברחבת הריקודים והדרכים להגשת האלכוהול לאורחים הן יצירתיות וחווייתיות. בר פסיבי לעומת זאת מתנהל בעמדה אחת אליה מגיעים האורחים על מנת להזמין משקאות. הצוות אינו נייד ולא ניגש באופן יזום אל האורחים.
  • בר קוקטיילים – בר שבולט למרחקים בזכות מראהו המרהיב והמעוצב. הבר מציע לאורחי האירוע מגוון קוקטיילים צבעוניים שמשדרגים את האווירה. ניתן להזמין בו גם קוקטיילים נטולי אלכוהול.
  • בר קפה – בר משובח ומעורר המוסיף ארומה מיוחדת וקולע לטעמם של כולם. מוגשים בו מגוון משקאות חמים עשויים מפולי קפה איכותיים תוצרת איטליה על ידי בריסטות מקצועיים. מלבד אלכוהול ומשקאות קלים, כולנו יודעים כי אין תחליף לקפה טוב אחרי מנה כבדה או לצד קינוח.

טיפים לבחירה נכונה של שירותי בר לחתונה

בדומה להליך בחירת הספק המושלם בכל תחום אחר הקשור לאירוע החתונה, חשוב להקפיד גם בעת בחירת בר על השוואה מספקת בין מספר ספקים ולוודא כי נותן השירות הנבחר עונה על כל דרישותיכם. בנוסף לכך, יש לוודא כי גודל עמדת הבר הולם את היקף המוזמנים באירוע שלכם וכי היחס בין מספר אנשי הצוות בבר מתאים למספר האנשים הצפויים להגיע אל האירוע. מלבד זאת, מומלץ לבחון בקפידה גם את הנקודות הבאות:

  • ניסיון בתחום – ודאו כי נותן השירות בו בחרתם הוא בעל ניסיון עשיר בתחום וכי סיפק בהצלחה את שירותיו לאירועים רבים קדמו לאירוע שלכם. הרי ביננו, מי רוצה לשכור ספק שיתלמד במהלך היום החשוב בחייו?
  • מגוון עשיר של משקאות – בחנו את תפריט המשקאות שמוצע לכם על ידי נותני השירות השונים וודאו כי תפריט האלכוהול הוא עשיר ומגוון.
  • איכות – הצוות והאלכוהול המוגש: ודאו כי המשקאות המוגשים לאורחים שלכם הם איכותיים, מקוריים, בתוקף מתאים ובקירור הדרוש. לא הייתם רוצים להתמודד עם כוס בירה חמה ברחבה לוהטת או במשקה מזויף ולא איכותי. בנוסף, בדקו כי הצוות הוא מקצועי, שירותי ומסביר פנים. מנעו מעצמכם מפח נפש ושכרו חברה איכותית ואמינה שתשרת אתכם ואת האורחים שלכם.

דוקטור בר: שירותי הבר המושלמים לאירוע שלכם!

תוך שילוב מושלם בין יצירתיות וחדשנות ללא פשרות, הצוות המקצועי של דוקטור בר יספק לכם חוויה בלתי נשכחת לאירוע שלכם. צוות מיומן שישרת במסירות ובחיוך את אורחי האירוע, אלכוהול באיכות גבוהה ועמדת בר מעוצבת ומוקפדת הם רק חלק מיתרונותיה הרבים של החברה. מחפשים אחר המובילים באיכות שירותי הבר מבלי להתפשר על מקצועיות ואמינות? מצאתם!!! דוקטור בר מספקת שירותי בר מזה כעשור ונחשבת למובילה בתחומה בפרמטרים רבים. דוקטור בר ידאגו להקפיץ את האווירה באירוע שלכם ולשדרג את החוויה שלכם ושל האורחים ובכך להפוך את היום החשוב שלכם לבלתי נשכח!

אז מה היה לנו?

תוכן עניינים
בר לחתונה
יצירת קשר
דילוג לתוכן