בר שייקים: המרענן המושלם לכל אירוע!

מאמרים אחרונים
יצירת קשר

גם בריא, גם יפה, גם צבעוני וגם מרענן, אפשרי? בהחלט!!! אם אתם מחפשים אחר עמדה מיוחדת לאירוע שלכם שתמשוך את תשומת ליבם של האורחים ותיתן להם הזדמנות לפינוק בלתי נשכח, מצאתם – בר שייקים!

עמדה בה האפשרויות והשילובים לא נגמרים, כל הטעמים טריים וטובים, הצבעים יפים, ההגשה אקסקלוסיבית,  הנה לכם נוסחה לעמדה השווה באירוע שלכם! בר איכותי מציע מגוון רחב של פירות טריים הנסחטים במקום, שילובים המותאמים לרצונו של האורח, שייקים על בסיס מים, חלב או אפילו תפוזים. מדובר בקינוח בריא, מרענן מרווה וקליל שיכול לככב גם באירוע שלכם. לא מדובר בעוד מנה או קינוח המוגשים AS IS לאורח. עמדת שייקים תעניק לאורח את האפשרות להרכיב בעצמו את המשקה הרצוי לו מתוך המגוון הרחב הפרוש לפניו.

מהו בר שייקים?

מדובר בעמדה שתוקם בחלל האירוע שלך עליה יוצגו לראווה מגוון רחב של פירות העונה, מובחרים טריים ואיכותיים. בנוסף, פירות אקזוטיים יוצעו אף הם לשדרוג אפשרי של השייק, במידה ותבחרו בכך. הבר ניתן להקמה ותפעול בכל מקום בו תבחרו לערוך אירוע, קונבנציונלי יותר או פחות. ניתן לבחור בשייקים לפי טעמכם האישי או בשילובים מומלצים שיוצעו לכם. הבסיס להכנת השייקים מגוון ותוכלו לבחור: חלב סויה, חלב רגיל, מים, מיץ תפוזים ואף בסיס אלכוהולי.

בר שייקים אלכוהולים: כן, יש דבר כזה!

סוג האירוע והעדפתכם האישית יקבעו האם יש מקום לשלב עמדת שייקים אלכוהולים או לא. מניסיוננו – כל המרבה, הרי זה משובח. בעבור אורחים רבים, שייקים אלכוהולים הם שדרוג מבורך של מגוון המשקאות הקיים והם מוסיפים טאצ' רענן וקליל למשקה. בימי הקיץ החמים אך לא רק בהם, שייק פירות אלכוהולי הוא בדיוק הדבר הנכון כדי להרים את מצב הרוח ולרענן את האווירה. מתן אפשרות לבחירה בשייקים אלכוהולים עבור האורחים שלכם היא בחירת הרוב, כל עוד קהל היעד מורכב ברובו ממבוגרים, כמובן.

מה כולל שירות בר שייקים לאירועים?

קיבלתם החלטה נכונה ובחרתם בעמדת שייקים לאירוע שלכם, ועכשיו נותר לדעת מה בעצם כולל השירות. העמדה שתוקם באירוע שלכם תהיה גדושה בכל טוב: מגוון רחב וצבעוני של פירות טריים מהם כל שנותר הוא לבחור. בנוסף לפירות, יש המציעים תוספות נחמדות לשדרוג השייק. על הבר ימוקמו גם הכוסות לתוכן ימזגו השייקים, הקשים והכל במראה דקורטיבי ומושלם שכולו קרנבל לעיניים וכמובן לפה. שירות מקצועי ואדיב ונוכחות מלאת צבע ורעננות שלא ניתן לפספס יהפכו את בר השייקים לשדרוג המושלם עבור האירוע שלכם.

מחפשים בר לאירוע? אתם מחפשים את דוקטור בר!

כשאנו מעוניינים בקבלת שירות, כל סוג של שירות, כדאי לנו לחפש אחר המקצוענים בתחום. בעלי הניסיון, המקצועיים שיבצעו את המוטל עליהם על הצד הטוב ביותר. עם ניסיון של כמעט עשור בשירותי בר מגוונים עבור אירועים שונים, גדולים וקטנים, עסקיים או משפחתיים, 'דוקטור בר' יספקו עבורכם בר שייקים לאירועים בסטנדרטים הגבוהים והמקצועיים ביותר ויתנו "ראש שקט". 'דוקטור בר' תספק עבורכם מעטפת יצירתית וחדשנית של שירותים מותאמים במיוחד עבור האירוע שלכם.

יחד עם צוות עובדים מקצועי, אדיב ודינמי, תוקם באירוע שלכם עמדת שייקים שתתאים במיוחד לאירוע עליו חלמתם. עם דגש מיוחד לפרטים הקטנים, עיצוב מוקפד וצוות שיודע להרים את האווירה! בר לאירועים מבית דוקטור בר יהפוך את האירוע שלכם למושלם!

שדרוג מושלם לכל אירוע!

שלא כמו כל בר סטנדרטי, בר השייקים לאירועים מבית דוקטור בר שם דגש על החוויה. עיצוב מושך וצבעוני, דגש על איכות, שפע וטריות של חומרי הגלם בשילוב צוות מקצועי ומיומן גורם לכל פרט קטן בעמדה הניצבת באירוע שלכם לקבל את מלוא היחס ותשומת הלב.

אז בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציה מגניבה לאירוע חברה, אם אתם מארגנים כנס מקצועי, יום גיבוש ארוך, בת מצווה, חתונה או יום הולדת לסבתא, עמדת שייקים לאירועים תתאים לכל אורח בכל גיל, תהיה שדרוג מושלם לכל חוויה ותגיע עד אליכם, בכל לוקיישן בו תבחרו. אז מה להביא לכם? עם או בלי אלכוהול? על בסיס מים או חלב? מורכב לפי טעמכם או מורכב מראש? סטנדרטי או אקזוטי? לרוויה!

אז מה היה לנו?

תוכן עניינים
בר שייקים
יצירת קשר
דילוג לתוכן