8 טיפים חשובים שיעזרו לכם בבחירת בר לאירועים: כך תעשו את זה נכון!

מאמרים אחרונים
יצירת קשר

אירוע מוצלח מתחיל ב…להמשך המשפט מגוון תשובות אפשריות. אם תנסו לבחון את כולן, לא תופתעו לגלות שרבות מהן יהיו אלכוהול משובח! בין אם אתם צעירים או צעירים בעיקר בנפשכם, בר לאירועים המגיש אלכוהול הוא נקודת מפתח להצלחתו של אירוע. אם אתם מארגנים כנס עסקי, בר לחתונה זוהרת, בר מצווה לבן או יום הולדת 80 לסבתא, הכלל פשוט וזהה – אם מגיעים אורחים חשוב לדאוג גם לבר מפנק!

8 טיפים שיעזרו לכם לבחור

לאחר שהבנו שאותו בר אקטיבי הוא מצרך חובה לאירוע שלנו, נעבור לשלב הבחירה. כיצד בוחרים? בשורות הבאות הבאנו לכם טיפים חשובים בתהליך בחירת הבר לאירוע מושלם. אז קדימה, נצא לדרך!

  1. חוזה הוגן – לכל ספק שירות לאירועים ישנם תנאים מוגדרים מראש לעבודה משותפת יחד עם לקוחותיו. ספק ברים גם הוא מציג את תנאי השירות שלו במסגרת חוזה כתוב. ודאו שכל מה שסוכם עימכם מצוין באופן ברור בחוזה, אם דבר מה אינו ברור לכם אל תהססו ותבדקו.
  2. עמדת הבר – הבר הוא עמדה פיזית שעשויה להיות מוקמת על ידי ספק השירות ובמקרים אחרים, נמצאת על דרך קבע באולם האירועים. עמדת הבר עצמה מתומחרת על ידי ספק שירותי בר ולכן, אם ביכולתכם לעשות שימוש בבר שכבר קיים באולם תוכלו לחסוך עלויות מיותרות. יש לבדוק זאת מול בעל האולם ולסכם את השימוש בבר במסגרת החוזה מולו.
  3. נותני השירות – בר, מוצלח ככל שיהיה, מגוון במידה הנכונה, לא ייחשב כמוצלח אם נותני השירות בו אינם מתפקדים כראוי ולא עומדים בעומס. יש לבדוק היטב את מספר הברמנים שמספק נותן השירות ואת היחס בין מספרם למספר האורחים באירוע. מלבד מספרם, יש לבחון כי הצוות הוא מקצועי ומנוסה על מנת שיוכל לתפקד כראוי ולשרת במקביל מספר רב של אורחים בזמן האירוע.
  4. בחירת האלכוהול – בעת האירוע פועלים במקביל ספקי מזון: חברת קייטרינג חיצונית או מטבח מטעם האולם, בר האולם ולרוב בר חיצוני שמספק אלכוהול משובח, קוקטיילים ומגוון מספק לכל טעם. אין צורך בהגשה זהה של אותם משקאות על ידי שני ספקים שונים. אם שירותי הבר באולם מספקים יינות ובירות, ודאו שהבר ששכרתם את שירותיו לא מגיש את אותם משקאות. כפילות זו אינה נחוצה ועולה לכם כסף מיותר.
  5. זמני הפעילות – ודאו ששעות הפעילות של הבר ששכרתם ברורות וכתובות בחוזה. מומלץ שנותן השירות יגיע להקמה והתארגנות לפני שהאירוע מתחיל ובנוסף, אם אתם מעוניינים ששירותי בר יישארו זמינים עד סיום האירוע, הבהירו זאת.
  6. עיצוב הבר – כשאנו חוגגים ברור לנו שהמקום בו נערך האירוע צריך להיות מעוצב. הבנה זו מתרגמת לרוב לשירותי עיצוב, לתוספת אלמנטים דקורטיביים שונים והיד עוד נטויה. אם הבנו שבר לאירוע הוא נקודת משיכה מרכזית, אל לנו להקל ראש במראה ובעיצוב שלו. חשוב להשקיע במראה מושך ומוקפד של הבר, כך שיבלוט באירוע ויוסיף לחוויה ולהנאה.
  7. מגוון משקאות ואיכותם – המילה אלכוהול כוללת בתוכה רשימה אינסופית של משקאות, קוקטיילים ומה לא. בדקו שהמגוון המוצע לכם הוא מספק וראוי. בנוסף, הימנעו מעבודה עם חובבנים. בדקו היטב את ותק החברה בשוק, חוות דעת בגוגל, יבואני אלכוהול עימם הם עובדים במשותף. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא הגשת אלכוהול מזויף ומסכן חיים באירוע שלכם.
  8. קשר בין אישי – כן, זה נכון, אתם לא בוחרים בן/בת זוג לחיים אלא סך הכל ספק שירות ועדיין… אתם רוצים להתנהל מול מישהו שמקשיב לכם, שעומד במילתו, שזמין עבורכם ונראה שמבין בדיוק במה אתם מעוניינים, אז למה לוותר על זה? בחיפושכם אחר בר לאירועים, בדקו את הכימיה ביניכם לבין נותן השירות. כימיה טובה עשויה להפוך את כל ההתנהלות להרבה יותר טובה ופשוטה.

טוב, לאחר שברור לנו מה אסור לפספס בתהליך בחירת בר כל שנותר יהיה לבחור את נותן השירות שמכיל את "כל החבילה". נחשו מה? חסכנו לכם את החיפושים!

דוקטור בר לאירועים מושלמים!

שירותי בר מבית דוקטור בר מספק את החבילה המושלמת עבורך שאינה מפספסת שום סעיף חשוב בצ'ק ליסט. בר בעיצוב מרהיב שאף אורח באירוע לא יוכל לפספס, מגוון משקאות מלא שיק המכיל קוקטיילים מושקעים תפריט אלכוהול מגוון, שילובי פירות ותוספות מפנקות שמשדרגות כל משקה וכל אירוע. בנוסף, הכל יוכן ויוגש על ידי אנשי מקצוע בתחומם, מיקסולוגים וברמנים מקצועיים שיעמדו לשירותכם ויכינו עבורכם מגוון משקאות מושקעים עם המון אדיבות ואהבה. דוקטור בר מתמחה בשירותי בר לכל אירוע כבר כמעט עשור, והיא נחשבת לאחת החברות המובילות והנחשבות בתחום, בדיוק מה שהאירוע שלכם צריך!

אז מה היה לנו?

תוכן עניינים
בר לאירועים
יצירת קשר
דילוג לתוכן