בר קפה לאירוע: עמדת חובה לאירוע מושלם!

מאמרים אחרונים
יצירת קשר

אתם מארגנים אירוע! ההתרגשות בשיא, כל פרט קטן תוכנן בקפידה, משאבים וזמן הושקעו בתכנון האפשרויות השונות כך שיתאימו לטעמם של האורחים. עמדות מזון מגוונות, בר קוקטיילים משובח, הפתעות ומתנות קטנות אם החלטתם לפרגן במיוחד לאורחים. בין כל אלו, אנחנו מקווים שלא שכחתם לבחור עמדת חובה חשובה: בר קפה לאירוע! כן, כן, אותו בר שעליו לא מדלגים, צעירים ומבוגרים נוהרים אליו והוא מציע מבחר משובח של סוגי קפה שיקלעו לכל טעם. את הארומה שמתפזרת מבר הקפה לא ניתן לפספס, הרי קפה הוא הדבר האולטימטיבי אחרי ארוחה מלאה, כשנסיעה הביתה או פיזוז על רחבת הריקודים עוד לפנינו או סתם כי מתחשק.

מהו בר קפה?

בר קפה אינו עוד עמדה עליה ניצבת מכונת קפה סטנדרטית או מצרכים הדרושים להכנת קפה או תה בסגנון ביתי. פולי קפה תוצרת איטליה, מהמשובחים שניתן למצוא, מכונות קפה איכותיות, טחינה במקום ולכם כל שנותר הוא לבחור: אספרסו קצר או ארוך? מקיאטו קפוצ'ינו או שמא לאטה? יותר בכיוון של אמריקנו או דווקא נס על חלב? חזק או חלש? ומי אמר שאי אפשר לשתות גם וגם?! ואם בכלל בא לי בוץ? נחשו מה, הכל הולך!

מגוון משקאות חמים לאירוע מושלם!

מגוון רחב של משקאות חמים אחרים כמו שוקו, שוקוצ'ינו, חליטות מסוגים שונים, סיידרים וגם מים חמים עם לימון ונענע יהיו זמינים עבורכם בבר. השירות יינתן על ידי בריסטות מקצועיים שיוכלו להכין ולכוון כך שהמשקה שתקבלו יקלע בול לטעמכם. חלב ותחליפיו השונים יהיו זמינים עבורכם כך שתוכלו לבחור לפי העדפתכם האישית. השירות והקפה יינתנו לכם באהבה, תוך דגש על אדיבות, מקצועיות, אסתטיקה וחיוך.

אם תבחרו נכון, בר קפה הוא עמדה שמשאירה אפס מקום לטעויות. בניגוד לעמדה המגישה מאכל מיוחד עליו יש שידלגו או יטעמו ופחות יאהבו, שתייה חמה היא פופולרית ואהובה במיוחד. כשמוצע לכם מגוון רחב ואיכותי והאפשרויות השונות הן כמעט בלתי נגמרות, אין מקום לפספוסים. הקפה הוא מצרך חובה ומלווה את שגרת היום יום של רובנו, אז מה יותר טבעי וטוב מלפגוש אותו גם באירוע? ולא מדובר בעוד מפגש אלא בביטוי האיכותי, מגוון וטעים שלו, ולזה אי אפשר לסרב.

לאילו אירועים מתאים בר קפה והיכן מומלץ למקם אותו?

בר קפה מתאים למגוון סוגי האירועים השונים. גודל הבר יכול להשתנות בהתאם לחלל בו ממוקם האירוע. הבר מושלם עבור אירועים קטנים וגדולים וזמין עבור האורחים במהלך האירוע כולו. ניתן למקם את הבר בסמוך לעמדת הקינוחים או רחוק ממנה, הכל בהתאם לרצונכם והעדפתכם.

מה כולל שירות בר קפה לאירוע?

השירות כולל את כל הדרוש על מנת לספק לאורחים שלכם קפה ומשקאות חמים אחרים בצורה איכותית ומקצועית. בפועל, עמדה מאורגנת, מכונות משוכללות ומקצועיות, פולי קפה איכותיים תוצרת איטליה, כוסות קפה, כל הציוד הדרוש להכנת משקאות חמים אחרים, חלב ותחליפיו וכמובן, צוות מקצועי של בריסטות שיתפעלו את העמדה, יכינו ויגישו לאורחים.

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים בר קפה?

כמו בכל שירות אחר אותו אתם שוכרים ובודקים את טיבו, במקרה זה, פשוט תשתו! טעמו את הקפה המוצע ובדקו אם אתם אוהבים. לאחר שנמצאה התאמה במבחן הראשון, ודאו כי הקפה שיוגש באירוע עשוי מפולים איכותיים, בדקו האם הטחינה נעשית במקום, מהם הסוגים השונים של משקאות הקפה שמגיש הבר במהלך האירוע? מהם המשקאות הנוספים אשר מוצעים לאורחים מלבד קפה? האם הבר מספק שירותים לאורך כל האירוע או רק בתחילתו או סופו? מהי מידת מקצועיותם של נותני השירות בעמדה? כמה אנשים יתפעלו את הבר בכל רגע נתון? האם ניתן לשנות את גודל הבר בהתאמה לחלל המקום העומד לרשותכם? נקודות אלה הן חשובות לבחינה ויש להעלותן מול נותן השירות על מנת לתאם ציפיות לפני שכירת השירות.

בר קפה לאירוע בכל לוקשיין!

יתרון נוסף לבר קפה הוא הגמישות היחסית שלו, בהשוואה אל דוכני מזון אחרים ניתן להקימו ולתפעלו בקלות בשטח, באוויר הפתוח או בכל מקום אחר בו אתם בוחרים לנהל את האירוע שלכם.

בין אם בחרתם בבחירה הקונבנציונלית של ניהול ועריכת אירוע באולם או בגן אירועים, ובין אם התפרעתם ובחרתם בלוקיישן קצת שונה: יער, חוף הים, מדבר וכדומה, בר קפה יכול להתקיים גם באירוע שלכם.

אז אם אתם חוגגים אירוע משפחתי, יום גיבוש בעבודה, כנס מקצועי או חגיגה גרנדיוזית, אף אחד מהאירועים הללו לא יהיו שלמים בלי בר קפה. אנחנו משאירים לכם את בחירת המקום, הקונספט, מהלך האירוע והיקפו, וממליצים, את הכנת הקפה והגשתו השאירו למקצוענים!

אז מה היה לנו?

תוכן עניינים
בר קפה לאירוע
יצירת קשר
דילוג לתוכן